stress

Shiiiieeet vad det är mycket just nu..
Förutom allt i skolan (som jag knappt har koll på) ska jag gå en audition kurs varje dag den här veckan och jag måste verkligen koncentrera mig på den. Jag vill så hemskt gärna komma med i den gruppen jag söker till. Förutom det så måste jag träna med Minivibe också varje dag den här veckan eftersom Street Star tävlingen tydligen redan var på Lördag (och det visste jag verkligen inte, "hej tjejen med koll". Ett + på allt det här är diverse födelsedagar och andra bravader som händer bland vänner. ++ också ett jääääävla tjat hemifrån.. att jag aldrig just är .. hemma. Jag försöker få allt att gå ihop men det skiter sig totalt. Jag tror jag snart går i stress-koma eller nått liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0