fly to the moon

Jeansshorta - Vero Moda, jeans - nudi, (halsband - hittat hemma), nitarmband - jimmie cioo, linne - Gina Tricot och ringar från h&m samt Efva Attling.

Har spenderat 6 och en halv timme av mitt senaste dygn fram/tillbaka från Romme. Har även under dessa dygntimmar skrattat något sjukligt åt Sophie när hon fastade i en gran och skrek som Nasse i Nalle Puh på hjälp. Har (som ni kanske förstår) även åkt skidor under detta senaste dygn och det var underbart faktiskt. Har saknat skidor måste jag säga. Har sovit på tok för lite och nu måste jag verkligen sova. Nationella SV del 2 imorn.. shiet.
peace out

Kommentarer
Postat av: Theodore

du är cool sajmon (fast inte lika som mig men nästam))))) JÄVLIGT TUFFA BILDER CHIPMUNK <3

2011-02-10 @ 16:55:39
URL: http://annaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0