nytt konto

Har glömt att berätta att jag nu skaffat ett konto på vimeo.com. En hemsida där man enkelt kan ladda upp filmer utan att ljudet behöver blockeras som det alltid gör på Youtube pga. upphovsrättslagen och annat skit. Just nu har jag bara hunnit ladda upp en film och den filmen är från min gamla klass på högstadiet. Jag gjorde en liten samlings film från vår dag på laserdome (eftersom vår misslyckade klass fick ihop 2500 spänn i klasskassan och hade därmed inte råd med någon resa) som jag senare visade på skolavslutningen inför klassen. Shit vad jag älskade min förra klass. Den var den mest mobabde, störda och underbaraste i hela skolan.
/

Glädjen i klass 9e from Alice Göransson on Vimeo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0