text.text.text.text

tjena mittbena.
Längesen jag skrev ett inlägg med bara text nu kanske?
Känns som om det blivit en himla massa bilder på senaste tin. Även om jag dock älskar bilder, så får det ju inte gå till överdrift. Shit vad jag pladdrar nu. Beror nog kanske på tröttheten, eller att jag inte kan känna mina lår (..?). Det är fruktansvärt kallt att köra moppe nu så här på kvällskvisten. Känns som om det helt plötsligt slagit om till December. Just like that.

Iallafall så har min helg varit helt okej än så länge. Har haft konfaträff ute i bromma igårkväll och det var jätte kul att träffa alla gullungar igen! "and after all, you're my wonderwall", kan jag fortfarande läsa på min arm. Matihlde var nämligen så busig och söt som skrev det. Dessutom skrev hon "Ins/ass" vilket ska påminna mig om att vi ska gå på ledarutbildningen nästa år tillsammans. Hoppas verkligen att jag kommer in.
/
Idag, Lördag, har jag och mitt fotbollslag  förlorat vår första match för säsongen. Lite små deppigt, men det kommer man över. Har iallafall ett par goda skratt med mig  därifrån. Som den skrikande motspelaren med pipröst "Astriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid ! andra kantäääääääään." (alice och jag kollar på varandra, tänker exakt samma sak. Det fick mig att garva, kan jag säga), andra skämt är också "massaaaage, massaaaaage", (när alice härmar thailändarna med fågelungs-pipande-röster, i Spanien som undrar om turisterna vill betala för lite massage)
/
Dagen avslutades med en lite sådär halv failad kväll ute på södergarn. Räddades dock av Bert serien som jag, Erik, Felix och Livis tittade på. Lill-Erik in my heart säger jag bara.
/

Kommentarer
Postat av: Mathilde

<3

2010-09-07 @ 21:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0