tjaterier


Tänkte försöka fixa en ny ringsignal (en låt från iTunes) till min (numera gamla) iPhone 3G. Och nu undrar ni säkert, "jaha, ska jag anteckna det med rött eller rosa?" liksom, men detta har faktiskt tagit upp en stor del av min kväll ska ni veta. Ett j'kla krångel visade det sig vara. Efter det ska jag sova för imron blir det förhoppningsvis hård plugg av matte. Sweet dreams på er.


p.s.
Ett stort tack till alla fina kommentarer om min bloggveich.
Ett stort tack till er alla er läsare där ute, med andra ord. Jag kollade på statistiken nyss och såg att förra veckans rekord var 104 besökare på en dag, och att veckans rekord ligger på 99 besökare på en dag. Ja, wiwi! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0