SAW 3D

'
Jag måste säga att jag hatar skräckfilmer. Så därför blir frågan ännu större varför jag lät mig gå med på att se SAW i 3D i en emorm bio salong klockan 9 på en Fredag kväll. Den var ju läskig men egentligen mest bara äklig. Obehaglig liskom. Regissören till denna film måste ju typ vara psykopat. Såna historier och scener går inte att tänka ut av en frisk människa. Fy fan. Iblnad blev den nästan fööör mycket och då började man nästan skratta. Som när en kille skulle ta ut sin egna tand för att få reda på ett lösenord och det FORSADE ut blod på hans tröja, då började jag näst in till skratta. Hur patetiskt det än låter.

Filmen var alltså ingen hitt i mina ögon. Jag mådde dessutom bara illa av 3D effekten. Men v i hade väldigt roligt ändå,,hihiii.

Kommentarer
Postat av: Semra

Hm, funderar på tt gå och se den där med en kompis som älskar skräckfilmer.. men man kanske ska överväga att inte gå på den ändå!! hehe:P

2010-10-31 @ 16:21:17
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0