just nu..

... befinner jag mig i en liten stuga placerad i den djupaste småländska skogen, bland flugor och gran. Kossorna traskar i vanlig takt här utanför fönstret och 2 km härifrån kan vi finna närmaste granne. Min mobil har endast en plupp till tecking, Tvn har kanalerna svt1, -2 och Tv4 och nätverket är skrämmande segt. Trots dessa omständigheter så måste jag säga att dumt är det faktiskt inte här. Visserligen, jag skulle nog aldrig kunna flytta hit permanent, men en sisådär 4-5 dar, fungerar faktiskt för en trogen stockolmare som jag.

Men imorgon åker vi redan hem, och det är på ett sätt skönt, för imorn är det ju fredag. Och på fredagar vill man vara med kompisar, det vill faktiskt alla femton åringar. Så nu ska vi fortsätta packa ut alla saker här, snart kommer nån "antik-människa" och ska betrakta alla saker här inne som förhoppningsvis kan säljas.

puss på er, Alice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0