down and up'



ffffound.com och Wildfox.com

Har tagit mig igenom dagen med stentunga ögonlock. Fick ont i magen på EA tiden på grund av min sköna vän Bell som aldrig slutar bjuda på sig själv. Åkte och kollade på moppe efter skolan m papi och testade typ 100 hjälmar. Mina kinder såg ut som "mamaa.. jag-har-ätit-för-mycket-kötbullar-typen" i varenda hjälm och i vissa kändes det som om min hjärna skulle krossas. Gick på dansen och kom hem klockan 9. Satte mig och kollade på Hollywood fruar och inser att Anka bara kommer med dålig stämning. Montesami ska vara i fokus ju!
Argumenterade (dvs.. tjafsade) ännu en gång m mamma om att åka till landet i helgen. Vill INTE INTE INTE. Men måste måste måste tydligen. Fan, dom har typ tappat förtroendet för mig.

Så det var min dag det.  Ska sleepa nu, pallar inte mer.
puss på er, Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0