4 colours ahead

har legat ute i solen hela morgonen och försökt banka in lite mopedteori i huvudet eftersom jag ska gå kursen nästa vecka. Själva provet ska tydligen var riktigt svårt. Hörde på Tv att 4/5 i Malmö inte blir godkända och när min kompis gjorde provet så var den en kille där som försökte för nionde gången... haha!

Annars då,
Jo, jag njuter av att sommaren är på gång och längtar något tills imorn (för då åker jag hem.. hihi!) Saknar alla mina vänner något extremt... trots att det bara gått 2,5 dygn... Men vad ska man göra?
Jo, jag får väl låta tiden gå och försöka göra det till det bästa jag kan. Får slåss lite med lillebror och reta hans kompis... heheheeeeee.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0