KIDS - MGMT

Herregud, jag är helt slut.
Som några vet (och som några inte vet) så praoar jag på dagis just nu. Jag har glömt hur ofräsh man kunde vara då och hur mycket man älskade att hoppa i vattenpölar. Men även om praoen har sina höjdpunkter av gråt, snor och tjat, så är den faktiskt på något sätt härlig. Visst en vecka räcker GOTT och VÄL (tror inte att jag skulle klara så mycket mer), men 4 & 5 åringar är ju för söta ibland. De små händerna, sångerna och skratten. Många utav mina kompisar hatar småbarn (haha! ni vet vilka ni är!) och jag kan inte heller påstå att jag njuter när det väller in 22 skrikiga barn på bussen. Men har man lärt känna dom så är det svårt att inte tycka dom är underbara. Tro det eller ej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0