Good people die Young. Best people die Younger.

Tre veckor sen nu, och folk skriver fortfarande i din logg på facebook. Det tyder på hur saknad du är. Hur mycket du betydde för oss. Vi saknar dig Douglas. <3

/

"Jag önskar att jag kunde ringa till himlen
bara för att höra hur du mår..
Jag önskar jag kunde ringa till himlen
bara för att höra vad du gör.
Jag önskar jag kunde ringa till himlen
bara för att få höra din röst.
Jag önskar jag kunde ringa till himlen
bara för att inte glömma din röst.
Jag är så rädd för att jag ska glömma hur du låter... ♥"

/
"fan Dogge, finns så mycket jag vill säga! snart är det lov!!! 2 dar, Om du var med oss, så slår jag vad om att vi bara skulle vara 2 dar och 20 minuter från en mysig sandstrand med en varm brasa och ett mysigt sällskap... Dogge jag vill inte se det som att du är helt borta, utan mer som att du blivit som vinden, ingen kan se dig, men vi alla kan känna dig :3

Du, jag skriver snart igen! puss på dig Söt-Unge! ♥"



Här är även en video som Gustav har gjort. Den är så himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0