mitt läge

Livet på landet är soft, avslappnade men faktiskt också lite förvirrande.
Jag saknar mina vänner som in i bängen och vill dessutom tillbaks till Vitsgarn. Ingen fattar mina internskämt som "Maxicat", "Hei Arnåld" eller "ståpäls". Fan vad jag saknar allt. Skratten, flummet och alla random händelser som bara kan inträffa på Vitsgarn. Titta bara på exemplet att en 15 årig kille är så kissnödig och så trött att han tar fel steg när han ska kliva på bryggan och istället kliver ner i vattnet. Plums så var Max(icat) blöt och 2 tjejer grät av skratt. Jag var en av dom och Matilda (fockmeister) den andra.
/
Nu måste jag sova för min bajsiga hals gör ont. :(
Hoppas ni har det bra iallafall. puuuuss! /alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0