tranformation

Några svordomar och testan på tålamod senare, så är mitt slöjdarbete äntligen färdigt. Klappat och klart. Vi fick i uppgift att göra om ett gammalt plagg till ett helt nytt. Jag tog då två par gamla cheap monday jeans och förvandlade dem till en jeans väst. The pimpning part' blev några "cheap monday" lappningar (dvs, så sprättade jag loss dödskallarna och sydde fast dom för hand sen på västen) och sedan två broderier i all hast (därav peace-märket).
/
Syslöjd må inte vara min starka sida och tålamodet brast ett flertal gånger när symaskinen lagga eller när jag inte fick in tråden i synålshålet. Men jag måste säga att jag blev ganska så nöjd ändå. :)
nu ska jag sova, over and out, alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0