back in the days


Hittade lite bilder häromdan från när vi var små. Till och med väldigt små. De flesta bilderna ovanför är på mig och min bror. Gröna Lund bilden är på mig och mina dagis-bästisar och de två sista från mitt kalas i typ 2an/1an.
Haha! herre så man såg ut vissa perioder asså. Och klädde sig framför allt. Jag frågade mamma flera gånger.. "mammaa! hur kan du låtit mig gå runt så hääär?! med typ senaps-gul magtröja och blommiga tajts och ... aaargh! jogginskor ?!"
Men aja, det var tider det trots allt. Inga behov, inga måsten. Lek, Lördagsgodis och studsmatta was tha shit liksom.

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-08-25 @ 12:23:10
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0