på gotland

Heej svejs!

Ursäkta för grymt dålig uppdatering. Men jag har inte haft tillgång till någon dator förens nu.

Nu är jag på Gotland med famlijen och ett par familje-kompisar.
Skulle GÄRNA varit hemma istället, men det visade sig faktiskt vara roligare här än förväntat. Det är faktiskt skönt att vara borta ett tag, även om man är orolig att missa något hemma. 

Idag har vi spelat golf inprincip hela dagen. Efter första nio hade jag bestämt mig för att sälja klubborna på blocket och alrdig mer sätta foten på en golfbana igen (Det gick alltså för j'vligt, med anra ord). MEN, märklig som golfen nu är, vände det och det började helt plötsligt gå skit bra!

På kvällen åkte vi till Fårö och åt middag. Det var Fårönatta då allting är öppet dygnet runt. Vi åkte förbi Kutens och där var alla gotlänska gammla raggare samlade på ett liten skrottipp. Ni som varit där fattar recis vad jag mernar.

Nej! nu ska jag sova.
God natt på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0