Ibland har man tur...

Tjo tjo!

Gud vilket väder det varit idag! Det känns som om det är i mitten på Juli - skjukt skööönt!

Dagen började med att jag hjälpte till i trädgården. Den var helt upp och ner vänd efter alla byggställningar och skit. Men nu blir den bara bättre och bättre. Efter det drog jag och mamma in till stan och vi köpte en massa fin fina grejer. Bland annat köpte vi en ny jacka åt mig från H&M och jag tror jag aldrig haft så mycket tur i mitt liv. Det fanns en enda kvar och den var i precis rätt storlek ! Sååååååå jäkla grymt. Så här ser den ut:

                                                        
I love it!
Efter det åkte vi och slog lite bollar på rangen (det gick sådär). 
Nu, vidare till en jätte mysig resturang bara 200 meter från vårt hus.
Tjaa, det har faktiskt inte varit en så tråkig söndag som det brukar :)

Hoppas ni också haft det bra!
Pussar och kramar, Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0