gamla goda tider...

Salut !

Har precis försökt plugga lite NO, men det går åt skogen. Jag förstår inprincip ingenting på lektionerna och när vi nu helt plötsligt ska ha prov ... känns inge bra. Jag kommer heller inte hinna plugga i helgen, så jag får väl rå plugga när jag äntligen har tid, kuuuul!

Men förutom No:n rullar livet på ganska bra, tycker jag. Inget att klaga på. Jag hoppas bara att det ska bli fint väder imorgnon! Imorn är det nämligen den hederliga vårmarknaden på min förra skola och jag hade tänkt åka dit och hälsa på. Det är så kul att titta tillbaka lite på den gamla goda tiden när man var så liten och inte behövde ta ansvar. Tänk vad skönt det var; knappt några läxor, inget problem med kompisar, inget skitsnack, ordet "skämma ut sig" finns knappt. Alla körde sitt egna lilla race och gjorde det de känner för. Jag kan knappt förstå att jag längtade så mycket efter att bli stor och vuxen. Jag insåg nog inte konsekvenserna till det.

Nej, nu ska jag sova.
Ha det bra! Kram, A. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0