Uppdatering,

Hejsan hejsan!

Herregud vad jag är dålig på att skriva! Inte så ovanligt som sagt, men bättre sent än aldrig.
Okej, först lite om helgen:

Lördag:
Dans gigget var... inte det bästa vi gjort, om man säger så. Det var ganska stressigt, jag gjorde väldigt mycket fel, dansade nästan in i högtalaren och tappade peruken som vi hade på oss på scen. Men nu skrattar jag bara åt det. Det måste få gå dåligt ibland, shit happends. Men det förvånar mig ändå att vi fick så beröm efteråt... :)
Efter det var jag med lite kompisar och vi hade väldigt roligt. Kvällen spenderades med Issa och Folke och även vi hade väldigt roligt.



Söndag:
Klockan 12 åkte jag mot grönan för att träffa kompisar från USA och några från Sverige. Det var otroligt kul !
Jag tog mig mod i slutet av dagen till både Katapulten och Insane. Var satans nervös innan men klarade mig igenom båda två. Båda var stört roliga! Katapulten var faktiskt läskigast även om det var andra gången. Insane gick så fort att man knappt hann tänka men visst var den läskig, det var den, men inte så läskig som jag trott.

Senaste:
Det har inte hänt så mycket precis,
Skolan är som vanligt och det rullar på. Jag försöker hålla ut så mycket som möjligt av veckorna fram till sommarlovet -lägtar sjuuukt mycket!

Nu ska jag gå, ska snart på golf träning.
Ha det gött! Kram, A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0