sometimes days are beautiful,

Gud vilken dag! Det är ju sommar i alldra högsta grad and i love it !
Solen brände så mycket att jag redan fått "tröj sträck" av tröjan jag hade på mig idag - helt sjuuukt! Idag tog jag också mitt första dopp som ni kan se på bilden. Min min stämmer väldigt bra in på hur "varmt" det var i vatttnet, d.v.s chockerade kallt. Annars idag har jag spelat golf med skolan, solat med Issa och Wester, spelat ännu lite golf och haft det allmänt skööönt.

Här kommer lite bilder från denna underbara dag:



Peace and love, Alice

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjo bre! kan du snälla ta bort bilden när jag går upp ur vattnet?! snälla, jag beeer!

2009-05-27 @ 14:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0