kan ju inte låta bli

Good Morning sunshines!

Ligger fortfarande i sängen i pjyamas efter att ha varit vaken i typ 2 timmar. Jag hade skit ont i huvudet och i halsen när jag vaknade, men efter lite tabletter är det mycket bättre.

Det var väldigt kul och mysigt igår och väldigt... kallt vare också. Mina tår och fingrar tappade känseln vilket kanske inte var det bästa för min förkylning. Men sånt får man ta om man ska ha kul! :)

Hade från början tänkt att vara hemma idag men nu kanske jag ska ut på pick nick i stället, får se hur det blir helt enkelt.

Jag vet att inprinsip alla har haft de är bilderna upplagda på sina bloggar. Men jag kan ju bara inte låta bli att också lägga upp dom. De är ju sååå himla underbara. Så.. här kommer nu ett par bilder från Bik Boks summer collection:



Nu dampar pappa och säger att jag måste sluta,
Ha det skit bra! Puss puss <3 Alice

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Tack! Det är jätte enkelt, iallfall om man har långt hår:)

2009-05-02 @ 21:17:30
URL: http://fannypalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0