Lördag och Söndag,

Tjohoo!

Låg i sängen hela dagen igår med feber till och från. Det var riktigt, riktigt tråkigt men det gjorde att nästan hela förkylningen har gått bort. Har bara lite snuva kvar nu.

Idag har vi åkt in till stan med familjen. Vi gick till Kungsträdgården och åt glass (käkade persika-hallon, mmmm!) och gick till NK för att försöka byta lite presenter som var fel storlek m.m. Vi lyckades byta ett plagg åt mig, och jag bytte till en rosa kofta som är jätte skön! Vi skulle också byta ett linne från Odd Molly men det hade inte köpts på NK så vi får byta den på en annan affär...

Nu sitter jag hemma och gör precis ingenting. Måste egentligen plugga till de prov jag missat i skolan - seeeeeeegt !! Orkar verkligen inte det. OH SHIT! om tio minuter börjar Gossip!
Bye Bye! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0