Uggs är inte till för vårt klimat.



Uttjatat mode för många, älsklings skor för andra...
Okej, lite, lite uttjatade de kan jag hålla med om, men det är ju hur sköna som helst! som att gå i tofflor.
Men, det är inte de jag ska snacka om nu. Min lärare började helt plötsligt snacka om Uggs på lektionen med mig och några kompisar. Hon sa att Uggs egentligen är till för att ha på stranden. Haha! Vad snackar hon om? var min första tanke. Men tro det eller ej så är det faktiskt så. Ni som har Uggs har väl märkt att de inte tål vatten? Någon har väl sett kändisarna som har Uggs mitt i sommaren? Jag googlade lite för att verkligen kolla att hon talade sanning, och jajjemensan:

  

Inget vinterklimat eller hur?
Så, vi är egentligen ganska korkade som går runt i Uggs i snö och slask här i Sverige. De är inte alls till för vårt klimat.
Men vad ska man göra? Mode är mode...

Nu ska jag börja göra mig klar för att sova,
Måndag imorgon, buuuuöööö!

Sov gott!

P.s. jag var ju i stan med mamma, vi köpte några "för-presenter" till mig, det kommer bilder på dem på Tisdag antagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0