Äntligen vår!

Tjollahopp!

Yes, yes, yes!
thank you god, tomorrow it's friday. Ska bli sjukt skönt. Äääääälskar fredagar!

Och äntligen har våren kommit! eller tja, på ett ungefär i alla fall...
Ni vet kanske att jag älskar snö. Men det här slasket är jag riktigt trött på. Men nu, äntligen, kan man ha vårjackan utan att frysa häcken av sig. Jippie!!

Idag har varit en rätt så okej skoldag. Inget att rapportera. Efter skolan åkte jag hem till Wester, Folke kom också senare dit. Vi gick ut med hundarna och bakade sockerkaka. I början smakade den ägg. Men sen blev den faktiskt god :)

I helgen blir det dansgigg på en ungdomsgård, fotbolls match, troligen en titt på Sophies o Ebbas gumpa grupp - små 7-åringar som ska tävla.. sååå gulligt! och såklart mina kära, underbara kompisar.. <3

Ha det bäst nu,
Kram, A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0