I love studiedagar <3

Tjohoo!

Sitter och laddar ner lite låtar (viktoj, tack för hjälpen! <3)

Idag, efter skolan, åkte jag in till stan och fixade lite grejer.
Sen åkte jag hem - pluggade och åt middag. Så, dagen har inte varit så där SUPER DUPER kul direkt. Men men, alla dagar kan väl inte vara så heller.

Igår gjorde jag däremot något roligt och annorlunda. Jag och W åkte till Ungdomsgården vid fyra och klev på en buss. Vi åkte med bussen i en timme med en massa andra tjejer i vår ålder. Några kände jag sen innan, andra inte alls. Jag lärde känna många nya vilket alltid är kul ! Väl där framme såg vi på en så kallad : Cabaré. Ni som inte vet vad det är så är det som en musical/show. Cabaréns syfte var kvinnans "ställning i samhället", om ojämställdhet och sådant. De flesta var tjejer, mella 12-17 år. De sjöng otroligt bra, fick gåshud flera gånger. Dansen var kanske inte lika bra, men det gjorde inte så mycket. Vi kom hem vid halv 10 ungefär och då var man trött !

Trött, är jag nu också. Otroligt trött faktiskt. Men jag har tur... Imorgon har jag no school. Alltså studiedag, haha!
SÅ jag kan sova huuuuuuur länge jag vill, moahaha! Nej jag ska inte vara elak, jag vet hur det känns... :)

Sweet dreams! <3
Kram A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0