Är helt fast!

Tjenare tjenare!

Som ni ser har jag ändrat utseende lite grann här på bloggen, men det är inte klart ännu. Jag vågar inte ändra någonting just nu, jag är rädd att förstöra. Det var nämligen Issa som gjorde allting åt mig, tack så mycket btw ! <3

Men jag tänkte också nämna en annan grej i mitt lilla inlägg. Det är en bok som jag håller på att läsa för tillfället.
Boken är grymt bra! Blev tipsad av många, många att läsa den, så jag bestämde mig för att göra ett försök. Jag ångrar mig absolut inte... 

                                                      

- är boken som jag sträck-läser just nu.
Den handlar om Bella, en klumpig, söt och blyg tjej som går på high school. Bella har precis flyttat till sin pappa i Forks, staden där det alltid regnar och är mörkt. Bella blir stadens nya händelse och snabbt populär.
Bella får upp ögonen för Edward Cullen. Den mystiska pojken med ängla-utseende. De får kontakt med varandra, men Bella misstänker något. Det är något som inte stämmer med Edward. Han är inte mänsklig på något vis. Och plötsligt går det upp för Bella... Edward är en vampyr. 

Till en början var den svår-läst. Det är mycket text på varje sida och sällan början på ett nytt kapitel. Men efter ett tag vänjer man sig och tänker inte alls på det. Stephenie Meyer skriver otroligt bra, detaljerat så att man alltid får en känsla av det man läser. Jag har kommit till hälften ungefär och läser så mycket jag hinner med. Om jag kunde drömma är verkligen en bok jag tipsar. En roman med spänning men inte överdriven som många kan tro. Om jag kunde drömma har även gjorts på film. Filmen heter Twilight och du har säkert hört talas om den. Själv har jag inte sett den än. Det får nog bli efter att jag läst färdigt boken.

Nu ska jag gå och lägga mig, 
Imorgon är det Fredag, yeeeeeeeeees! 
God natt på er <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0