Lasergame, barnvakt och en roooolig kväll!

Tjeeena!

Först vill jag ursäkta för att jag inte skrivit på ett tag, men jag har haft fullt upp.


Just nu sitter jag med folke. Vi har precis varit barnvakter. Det var folkes grannar, Alice och Wilma. De är fyra år och väääldigt lika. I början såg jag ingen skillnad, men sen blev det betydligt enklare. Det var första gången jag var barnvakt, men det gick jätte bra. Vi satt bara en timme efter som det var första gången - för oss båda. Jag skulle definitivt kunna sitta igen. Det är ju ett as bra och roligt sätt att tjäna pengar på!

Igår efter skolan spelade vi lasergame eller laserdome, vet inte vilket av dom med kassen.  Det var stööört kul faktiskt! jag hade spelat en gång innan men nästan glömt hur roligt det var.  
Sen, efter det gick vi allihopa svettiga och äkliga till Mcd. Efter två cheesburgare, vatten, morötter och en Mcflurry gick jag och W tillbaks till Tunnelbanan och åkte till Anna. 

Vi var 5 tjejer hos Anna. W, folke, issa, Anna et moi. Vi köpte sushi, snackade tjejsnack och sjöng singstar - i två timmar. Min hals var som.. jag vet inte vad.. död? Den värsta måste varit: Det gör ont - Lena PH. Herregud, ingen utav oss är någon sångfågel, snarare motsatsen, om det nu finns någon sån...

Nu ska vi byta om till fotbollskläder, match mot 96 - igen... Men även den här gången MÅSTE vi vinna! annars blir det väldigt pinigt. Ikväll ska jag till Sophie, det ska bli väldigt kul ! Sen ska folke sova hos mig.

Nej nu måste jag gå! jäääääklar vad det här inlägget blev långt, men aja. 
Kram kram <3 /A
 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0