Vågar man?

Hey sötnosar!

Jag var precis inne på www.blogg.se
AAAAAAAARGH VAD LÄÄÄÄÄÄSKIG!! var min första tanke..
Men det är i varje fall kul att det händer något nytt. - var min andra tanke..
MEN SHIIIIT!!! KOMMER JAG VERKLIGEN VÅGA ÅKA DEN DÄR?! - tänkte jag när jag såg på bilden igen!

Du kanske redan har sett den, men då får du se den igen.
Det här var bilden jag såg:



Pretty scary right?
Inte bara det,

Det är huvudstadens senaste berg och dal-bana..
Med andra ord:
DET ÄR GRÖNA LUNDS NYA BERG OCH DAL-BANA!!

Jag kan inte säga att jag är världens modigaste på såna här grejer precis...
Men den här måste man ju bara åka ! Eller ...? Aja, vi får se vad som händer..

Nu ska jag sova ! 
Kram från A. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0