Saturday and Robinson

Hey allesammans!

Kom precis hem från Folle bolle. Robinson, glass med bär och skratt. Roinson var faktiskt rätt kul. Mycket roligare än jag förväntat mig. De bor seriöst i ett T-R-Ä-S-K. Det finns ingen mat, dom luktar piss, det regnar igenom taket så de inte kan sova. Ja men asså förrut bodde de i varje fall på en strand ! Men, men vem vet det kanske kommer...

Kul var det i alla fall ! Höll på att garva på mig när de trillade ner i vattnet ! Okej, kanske låter som brist på humor, men de såg sjukt roliga ut. Speciellt han med röd tupp-kam, ringar i bröstvåtorna och hundra andra pearcingar i näsan och öronen. Hans min och kroppspråk... HAHAHAH!!

Jag hade det jätte bra med min kusin idag. Vi köpte en kjol och ett linne från Zara (kommer blider imorn) som en sen födelsedags present. Sen köpte jag också "black-head-skrub" (ansiktsmedel) eller vad den nu hette. Har hört att den ska vara bra.

Nu ska jag sova, fotbolls match imorn. Samling 10:30... suck!
God natt på er <3 Kram A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0