Alla har sina dåliga dagar...

Heeeeeeeeej !

inte min dag idag,

1. Otroligt äklig lunch, åt en potatis.

2. Jag pallar inte med skitsnacket som fortfarnade fortsätter..
"Har du sagt till henne att jag ttyp har sagt att du har sagt till mig att jag är en hora typ?"
"Ööööh, W-H-A-T ??" blev ungefär mitt svar. Seriöst, hur orkar de?

3. En annan grej inträffade, men den orkar jag knappt förklara, så löjlig den var. 
Det började med att några tjejer kastade sudd på en annan kille i klassen... Men sen blev det en vääääldigt stor grej.

4.Jag var på väg till folke, otroligt irriterad på vad som just inträffat. Jag var såååå nära på att trilla 3000 gånger och en stor hund sprang ut på vägen och började skälla på mig. Jag brukar inte vara rädd för hundar, men den här var faktiskt väldigt läskig,
 
Men nu, trots allt är det faktiskt väldigt bra. Jag åt fil och 50 mackor här hos folke, så nu är jag faktiskt mätt. Idag hade vi snöbollskrig, det var jätte kul. Hah! jag kan faktiskt se något posetivt ur det negativa! :) jag vet att detta inlägg är ganska tråkigt och deprimerande, men alla måste få ha sina dåliga dagar..

Hoppas du haft det bra!
 Kram A <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

ett tips är att skaffa fler bilder på bloggen för att då blir det roligare att läsa. t.ex. kan du kanske lägga in dagens outfit eller något.

Ha det bra!

2009-03-10 @ 20:50:54
Postat av: alicebrallizz

tack för tipset!

Ska försöka så gott jag kan,

Ha det bra du me! vem du nu är.. :)

2009-03-12 @ 17:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0