Min åsikt om Melodifestivalen

hejsan hejsan!

har precis kommit hem från fotbollsmatchen. 4-2 till oss, yes!
Första halvlek gick riktigt bra, andra tappade vi lite till och från. Men vi van ju trotsallt.

Ja, hörrni ikväll är det final i melodifestivalen. Är du lika töntig som jag som sett alla deltävlingar? haha.
Jag tror att EMD kommer vinna. Det är så pass mycket ungdommar som röstar på dem. Jag tycker EMD är bra faktiskt. Förrut var delas låtar så fejk tycker jag. Lite som Back street Boys, som jag aldrig riktigt fassnat för. Men "baby goodbye" är faktiskt väldigt bra. Jag gillar faktiskt Carolin Af Ugglas. Först tyckte jag hon var konstig, men efter ett tag började jag gilla henne. Hon är en av dom få artister som verkligen menar de dem sjunger. Hennes låt kanske inte är en vinnarlåt, men jag gillar hennes personlighet.

Nu ska jag äta och sen blir det ett varmt bad i badkaret! <3
Ha det bra tills dess! Kram A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0