hello and goodbye.

Hej igen!

Vi har faktiskt haft det as bra i Småland och det blev roligare än hade jag tänkt mig. Det var grymt bra väder! Kom lite skurar då och då men det gjorde iiiiingenting. Här är lite blider:


huset vi hyrde,


haha! är det midsommar så är det,

mitt kusin-barn. Hon är så söt att man döööööör.. typ..
min kusin med sina två små gullisar,

bada gjorde vi också! Satan vad det var kallt! 15 grader.. brrr. (utsikten från vår stuga)

Jahapp! Packa upp och packa om. Det är det som står på schemat nu.
Imorn åker jag till VItsgarn (somsagt) i två veckor! Kommer hem 2 Juli... tror jag.
Skriver då igen!

Ha det bra allesammans! <3
Love love, Alice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0