Tänk om 5 år...

Hey sötisar!

Yes! Solen börjar äntligen titta fram! Efter 4 dagar är jag redan otroligt trött på det gråa, kalla vädret. Jag vill att det ska vara sommar, riktigt sommar!

Skolan var faktiskt ganska rolig :) Ingen jobbar seriöst längre, lektionerna känns faktikst väldigt onödiga. Alla vill ha sommarlov och ledigt. Alla är avundsjuka på de som tar studenten och som får åka flak. Speciellt jag! Tänk vad skönt, Om man nu vill, behöver man ju aldrig öppna en mattebok igen, aldrig ha tråkiga No-lektiner och aldrig gå upp tidigt på mornarna. What a dream...

Ikväll ska jag och mamma äta middag med Nora och hennes mamma på en resturang. Det ska bli jätte mysigt!

Nu måste jag hjälpa mamma lite,
Ha en super bra helg! Kram kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0