Det är nått speciellt med Gotland


Sådär ja! äntligen var vi framme.
Förutom det förbannade vädret, känns det väldigt mysigt här. Det är något speciellt med Gotland som inget av Sveriges landskap har. Allting känns så... lugnt. Ingen stockholms-stress över huvud taget. Här tar man dagen som den kommer.

Ja, jag hoppas verkligen på bättre väder. Då kan man göra så mycket mer saker. Förra året åkte vi mycket ut till Sudesand. En av Sveriges finaste stränder, tro det eller ej. Nära Sudesand ligger också Sylvis döttrar. Det är ett café, och jag kan lova er att deras kanelbullarna är beroende framkallande. Åååååååå! shit vad goda de är!
Jag hoppas också på att kunna rida lite grann. Det finns hästar ungefär 10 minuter härifrån. Pappa och jag red där förra året. Kanske kan jag göra det i år med? Hoppas hoppas!

Nu ska jag logga in på facebook lite grann. Sen ska jag faktiskt gå och lägga mig. Annars väder jag bara mer och mer på dygnet. Pusselipuss <3

Kommentarer
Postat av: NATALIE

Mysigt med Gotland! :)

2009-07-07 @ 10:32:16
URL: http://naataali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0