Utkast: Tjooho kära ...

Tjooho kära människor <3

Snart ska jag på middag hos Folle bolle. Mamma ligger och vilar i sängen medans pappa och Fille är i Romme med skolan. Medans jag, sitter helt själv och luktar på mina blommor, inte ordagrant precis. 

Idag har jag varit lite med Nora eftersom hon sov här igår kväll. Sen åkte jag och mamma in till stan. Sjuukt mycket folk. Vi letade i tjugo miuter efter parkering och trängdes med alla människor i varenda affär. Men aja, en lördag i stan är en lördag i stan...

Jag håller på att göra om i mitt rum. Jag vill ändra mitt barnsliga, uttjatade rum till ett mysigare. Så därför har jag köpt en ny tapet som jag ska sätta upp imorgon :) 

Jag vet att man inte ser så bra. Men när jag satt upp den imorgon så lovar jag att ta en bild på hur det blev.


Idag i stan köpte jag också lite tyger och kuddar till rummet, det kanske kommer upp lite bilder på dem imorn. 

Idag köpte jag också en ny kappa från Zara, på rean. Jag har tröttnat så väldigt på min svarta dunjacka. Så jag hoppas att jag kan ha den här ett tag. Så här ser den ut:

Kappa från Zara.

Jag köpte även den här tröjan från Tiger, på PUB:

Tröja från Tiger. (halsband, Gina Tricot)

Så här ser den ut bakifrån. Jag vet, jag suger bäver på att fota. Men jag skyller på att jag är nybörjare... :P


Shit pomfritt ! Nu måste jag sluta skriva... Jag skriver imorn iggen.

Ha de bäst tillsdess, Kram älice brälliz!


Kommentarer
Postat av: nooriis.blogg.se

sööt tröja älskling! fin i ryggen! <3

2009-02-11 @ 17:21:37
Postat av: alicebrallizz

hihi, tack sötnos <3

2009-02-12 @ 17:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0