Flummiga folke..

Tjenixen sa fixen folke!

Just nu är jag med Folke, hon är så himla flummig. Hon sa att hon åt räkor till middag..
Det räcker nog med att säga det.

I alla fall.
Idag ringde jag till alla  på hela ön, men ingen kunde..
Så jag blev ensam kvar här och tittade på Bert (haha, herregud) som ni kan se på mitt förra inlägg..
Klockan 3 bestämde jag mig för att rycka upp mig lite. Så jag gick ut på en promenad med min käre bror
Vi var ute i mer än en timme och livade upp gamla barndoms minnen.. <3
Sen gick vi in och åt Pizza och sen kom folke. Issa ska också komma sen, men vi vet inte när.
Så min dag har inte inehållit så mycket kanske, men jag har haft roligt i alla fall :)

Hoppas att du också haft det bra! <3
Kramar från A,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0