Lååång Torsdag

Tjabba!

Nu sitter jag här hemma och lyssnar på Coldplay, så jäkla bra. En av favoriterna just nu. Vill gå på konserten i Augusti !! 

Idag hade vi Matte prov. Var fett nervös. Men jag tror ändå att det gick bra, det kändes så i alla fall. Sen var dagen som vanligt. På Torsdagar har vi väldigt mycket lektioner, de ligger också "tätt efter" varandra. Bara 5 och 10 minuters raster. Och det resuletar i att man blir vääldigt trött efter åt, vilket jag är nu.

Som "grädde på moset" får man höra all den bullshit som snackas. Vilket jag inte orkar höra. Så nu har jag bestämt mig för att bara skita i skitsnacket. Bara inte bry mig om det liksom. Jag orkar inte hålla på och älta det. Så jag skiter i det helt enkelt...

Imorn blir det fredag, YES!! Älskar fredagar stört mycket <3 

Ha det bra! kramar A <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0