intressant dag..

Salut sötisar!

Hmm, intressant dag. Eller vad ska jag kalla det?
Jag tänker inte gå in på detaljer, det känns bara onödigt. Men jag tycker bara att det som hände var omoget och töntigt.
Det blev ett litet missförstånd, det blev det. Men varför är tjejer så löjliga? Snackar bullshit om allt.
Men efter det här hoppas jag att det kommer bli bättre...

Jaja, nu lämnar vi det.
Ikväll ska jag bara var hemma och mysa. Jag behöver det, det har varit en stressig vecka.
Även den här kvällen lyssnar jag på colplay. Kan seriöst ALDRIG trötta på dem! sjuuukt bra <3

Imorn ska jag sova med folle bolle. Känner mig lite tragisk utan en pojkvän på alla hjärtans dag, så foke får bli min pojkvän imorn! haha :)

Nu ska jag fortsätta lyssna på coldplay, 
Ha det skit bra nu! <3
kramar från moi,

p.s. jag vet att jag sa att tapeten skulle komma upp typ förra söndagen, men så klart blev det inte så.. Så jag får hopppas att den kommer upp i helgen! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0