härlig dag,

Hello sunshines!

Packar för fullt. Åre IMORN (aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D)
Ledsen för att det är 564565454900 gången jag nämner det, men jag kan inte hjälpa..

Idag har varit en jätte härlig dag!
Skolan var bra. Sen köpte jag en bok, "om jag kunde drömma" som jag ska läsa på vägen upp.. och ner.
Sen träffade jag några kompisar och gick in på ett café. Vi satt där i typ en och en halv timme, haha.
Sen gick vi ut, Noras och min dans började om en halv timme. Medans vi väntade på bussen kom nora på en konstig idé. Det var att vi skulle ta emot henne när hon kastade sig. Konstigt va? Men, men vi lödde hennes order, och det var sjukt kul ! :)
 
Så där stog vi, och kastade oss i varandras armar, flummade, skrattade och.. glömde helt bort tiden..
Nora och jag fick springa till henne hus och upp igen till dansen. Men som tur var kom vi inte sååååå försent.

Måste äta nu!!
puss och kram <3
ha det bäst på sportlovet!!!!!
// A

Kommentarer
Postat av: alicej

hahaha, det var såååååå kul !

2009-02-21 @ 10:43:49
Postat av: alicebrallizz

jag veeeet! :D

2009-03-01 @ 18:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0