Plugg, skridskor, bak & längtan till Åre

Hallå gott folk!

Plugg, plugg, plugg. Sista slutstriden innan sportlovet, suck.. Kan man inte spola framtiden tills fredag? antagligen inte..
Men men, sånt är livet. I will make it.

Idag åkte vi skridskor på gymnastiken. Vi han inte så mycket eftersom det tog halva lektionen tills alla skulle få på sig skridskorna. Men det var roligt i all fall. Det pinsamma var bara det att små barnen som åkte på andra sidan planen var grymt mycket bättre. Vad kan det gått i nollan, ettan? Haha, skit samma. You can't be good on everything :)

Idag har jag också bakat kanel och syltkakakor. Vår No lärare ska ju somsagt sluta och jag blev en av dom som lovade att baka tills imorn. Bara socker och smör i dem, men what the heck! Ibland får man unna sig.
Så här ser dom ut:



haha! de ser kanske inte såå goda ut. Men det var dom <3


Tillsist måste jag bara tillägga:
JAG LÄÄÄÄÄNGTAR TILL ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRE!!!! <3<3

God natt på er,
Kram A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0