Klippt mig

Hejsan!

Just nu lyssnar jag på The Veronicas - untouched, jag fick veta igår att vi ska dansa till den. Det går så jääääääääääkla fort. Försökte köra igenom den nyss, men... det gick inte så bra. Hoppas Nora kan hjälpa mig.

Idag var det skola, en helt vanlig dag. Ganska trist förrutom att vi körde paintboll på gumpan. Nej, nej inte riktig paintboll. Vi körde med gummibollar :) Hur som helst så var det kul. 
Efter skolan fikade jag lite med Issa, Folke och Wester. Sen gick jag och klippte mig... Det blev faktiskt bra, jag är nöjd. Jag klippte kanske 5 cm och klippte "tillbaka" snedluggen. Det var huuuur länge sen som helst jag klippte mig, så det var skönt att bli av med lite hår, haha. 

Nu ska jag äta, plugga matte (bläääää) och sen försöka få in de 50 000 gloserna Birgittan fittan har gett oss..

Ha det bra tills dess, Kram A <3    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0