KALLT!!


Shiiit ! vad kallt de är! Vinden blåser till och med igenom jeansen. Kul att man ska gå till tåget snart. Tio minuter i 4 minusgrader (känns som 20 minus!) Brrrr, Förstår inte riktigt hur jag ska klara -15 i Åre..

Aja, annars rullar det på som vanligt. Skolan var väl okej idag. Vi fick reda i dag av Brigitta att vi ska redovisa om en fransk stad på Torsdag, HUR SKA JAG HINNA DET? Speciellt när jag fick ta staden Toulouse som de inte finns någon fakta till. "Härlig stad med mysiga caféer", är ungefär det ända som står på internet - som är den ända källan jag har..

Igår, efter 2 timmars hårt arbete (mest gjort av mamma och pappa..) kom min tapet äntligen upp, blev väldigt nöjd faktiskt! Här kommer en bild på hur det blev:

mitt nya rum,

Här kommer också dagens:

skjorta h&m  jeans cheap monday

Fack! måste springa!!

puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0