snart 2010..

Dagarna susar förbi och snart är det ju fan 2010 (!), det är ju heeelt sjukt.
Gud vad ALLT går fort känns det som. Dagarna, helgerna, veckorna. Det blir lite creepy tillslut. Visst kan vissa dagar gå så otrooooligt långsamt men de flesta går ju sket fort.
Men som sagt, nytt år, nya tag.
Jag funderar på lite nyårslöften. Ett, mycket viktigt.. KÄKA MINDRE: GODIS OCH CHIPS!! hahahaa! huua mig (typiskt mini uttryck,hihii). Ett annat är att vara mer spontan. Mer att ta allt som det kommer, göra spontana, lite galna grejer då och då.. Ja, vara mer spontan helt enkelt. Sen har jag och ebbi beslutat oss för att börja spela gitarr. Man lever bara en gång och gitarr är något jag alltid velat kunna. Under 2010 ska jag även försöka ta vara på varenda dag. Göra något kul som jag gillar och vara mer positiv. Alla har sina dåliga dagar, men man kan försöka.
Nej, nu måste jag faktiskt sova, I'm very tierd. Puss på er, sov gott! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alice, blivit lite inspirerad av disa undervisningen?

2009-12-30 @ 18:37:50
Postat av: julia

hoppas du haft en bra dag =)

2009-12-30 @ 22:31:41
URL: http://jjuliees.blogg.se/
Postat av: ebbi

alice nu får vi fan ta tag i det där! :) funderar på att investera i en gitarr... ;)

2010-01-03 @ 00:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0