2009 händelser

Tänkte utmärka årets olika händelser (i mitt liv!) under 2009. Det finns dock MÅNGA i de olika generna, men här är de mest minnesvärda.

ÅRETS KOMMENTAR
Plats: Vitsgarn (seglarläger)
Personer: Livan (+ några mer kompisar), jag, en väldigt random-skum-konstig 96:kille och vår ledare Eddie.
Jag minns inte vad 96:killen hette, typ joar..
Joar: Eddie, Hur många insekter finns det i världen?
Alla tittar på honom.. va faan?
Eddie: ööööh.. jag vet inte riktigt..
Livan som stått och funderat ett tag säger tyst:
Typ hundra... inkusive du då..
HAHAHAA!! Det kanske inte låter så kul, men i det ögonblicket var det nära att det blev blött i brallan alltså.

ÅRETS MEST MYSIGA STUND

Vitsgarn, långseglingen.
Det var fan underbart att se solupp- och nedgången. Speciellt när vi låg på en varm klippa, i sovsäckar.. och var uppe heeela natten till klockan sju på morgonen..

ÅRETS ROLIGASTE HÄNDELSE



Jag fattar fortfarande inte hur vi lyckades.
Offpist och djupsnö är väl två av anledningarna. Men att få ett träd mellan benen och att två andra tappar skidorna, ska det mycket till för att det ska gå. Men vi gjorde det, och det kommer jag nog aldrig att glömma.
Från åre resan finns det MÅNGA MÅNGA såna här händelser som man efteråt inte kan fatta hur det gick till. Hahaa! antar att det är vi i ett nötskal.

Nu är det nyår och bara några timmar kvar på 2009.
Vi ska få några kompisar och deras familjer på middag and i'm betting on it, that we will have a reeeeally great time!! (ledsen för HEMSKT dålig engelska). Hoppas ni får det kul på nyår! puuuuss puss" <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0