skön dag, skön låt

herregud vad jag älskar vädret! nu är det riktig sommar och det går bara inte att vara inne!
 
Det har varit en sån där härlig dag där allting känns så.. otroligt skönt.
Dagen har spenderats med kompisar och vi har haft vattenkrig, bakat kladdis, solat och badat badat badat! Det är såå varmt i vattnet att man verkligen kan ligga i länge, simma och hoppa som en galning. Ååååh! jag älskar det!

På kvällen var jag på en kill-kompis konfirmationsmotagning. Jag längtar bara mer och mer till min egen konfirmation. Det är verkligen nått jag ser fram emot.

Så, nu ligger jag i sängen och lyssnar till Clair de lunes och somnar.. vväldigt snaartt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0