fort går det

hejsan hejsan !

Halva helgen har redan gått och det har gått alldeles för fort. 

Fredag
Skolan och skolfotto. Haha! jag skojjar inte när jag säger att jag fick kramp i kinderna. Fotografen var sååå seg och ville ha ALLT perfekt. Jag måste sett för j´vligt ansträngd ut. Kul!
På kvällen var jag på tjejmiddag och hade mys pys.

Lördag 
Har typ inte gjort ett piss. Folke, jag och issa dega fram till halv fyra. Då bestämde jag och f för att åka in till stan en sväng. Vi checkade i lite affärer och jag köpte en hatt på Gina Tricot, tihi ! 

Jahapp, imorn ska man upp klockan 7! (fotbollsmatch) JIIIIIIIIPPPIIIEEEYYY ! 



låten som spelades mest under tjejmiddan,

p.s. FAAAAAAAAAAAAAEEEEEN vad jag är avundsjuka på alla som sitter och njuter av COldplay nu! åååååååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0