hemma igen!




Bonjour!

Nu är jag hemma från ett par härliga semester dagar i france.
Vädret har inte alltid varit på topp och det gjorde att det blev lite små tråkigt ibland.

Vi har umgåts mycket med släkten eftersom min faster och farbror har hus där. Mina kusin barn (kusinerna är så stora att de fått barn) är såå himla gulliga och jag saknar dem redan. 4-års åldern är helt underbar!

Vi har ätit en massa crepes och moules et frites. Jag har faktiskt till och med smakat sniglar..
Vi har varit på en galen, livlig marknad där de sålde allt från ägg till bh:ar.
Vi har badat och solat i det saltrika vattnet och body-surfat i de extremt starka vågorna (enligt mig, dåra)
Vi har även besökt frankrikes största sevärdighet, St. mount michel, där vi fick svettas med 100 000 tals andra förvirrade turister.

Nu ska jag sova, Je suis trés fatigue... (hihihi)
Au revoir! /Alice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0