"som flugor runt en sockerbit"

Halloj!
Min helg har faktiskt varit jätte rolig och jag är helt slut.
Idag har jag varit heeela dan på vallen. Det var fotbollensdag idag, då alla småttingar möter varandra i matcher och vi "stora" grillar hamburgare och är domare. Det var egentligen inte meningen att jag skulle vara domare till en början, men så blev det i alla fall. Jag trodde att det skulle vara skit tråkigt, jobbigt och segt. Tränarna skulle skrika åt mig att jag dömt fel... blabla. 
Men, jag hade fel. 
Det var faktiskt roligt. Jag dömde bara små barn, i 8-9 års åldern. Och det var ju föör söta. Man förstår egentligen inte att man själv varit sådär liten och sprungit runt efter bollen, som flugor runt en sockerbit. Bokstavligt talat.

Jahapp, måndag vare imorn ja.. det är nu helvettets helvette börjar. Schemat börjar på RIKTIGT.
Peace and love, Alice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0