keep on going

Tjohoo allesammans!

Det rullar på fint tycker jag. Jag försöker njuta in i det sista av den lilla sommarvärme som kommit nu. Ute, ute, ute!

Träningsverk i ryggen och knäna efter att ha spelat fotboll heeela dan igår och träning idag. Det märks verkligen hur lite jag tränat i sommras...

Idag var jag inne i stan med kompisar och vi tittade på present till världens sötaste sophie :) Jag köpte ett randigt linne till mig själv och vipps tog pengarna slut.

Imorn är det där alla tjejer blir så överdrivet nervösa över. Skolfotto. Och, jag erkänner. Jag ÄR en av dom.
 
Vad ska jag ha på mig ?
Hur ska jag se ut ?
Och jag vill INTE sitta ner!

Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa Twilight.
Natti natti <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0