Helg uppdatering

Tjohoo!

Sitter och väntar tills badet ska bli klart, medans tänkte jag uppdatera mig lite om helgen som gått.

Igår, efter mycket snack bestämde jag, folke och Alice att vi skulle ses hos Alice. Vi lagde mat, sanckade och pratade massor i telefon! På kvällen åkte vi till Klara och Issa följde också med. Vi var inte där så jätte länge men det var jätte kul ändå :) Efter det sov jag och folke hos Alice. Haha! gud vad de var jobbiga! Klockan 2 på natten pickade Folke mig i ansiktet och skrek mitt namn hela tiden, och alice hade sina fötter i mitt fejs. Men, men jag älskar er ändå <3
Men trots detta hade vi faktiskt vääldigt kul!

Söndag, samling klockan 10 (ja, vi var helt döda) för borta match.
Vi spelade på grus vilket jag hatar och som ingen av oss är van vid. Det gick piss dåligt, vi förlorade med 5-0. Haha, det är nästan komiskt... Verkligen en bra start på serien.

Efter matchen åkte jag hem. Har hjälpt mamma och pappa i trädgården det mesta av tiden. Resten av kvällen ska jag plugga, äta och bada - för nu är badet klart.

Puss och kram <3 /Alice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0