äääääntligen!

Hello !

Yes, yes, yes! Plasten är borta !! Plasten runt huset är boooooorta ! Jag är så j'vla glad!
Ni kanske tycker att jag överdriver lite, men att varken kunna öppna eller se ut genom sina fönster i 4 månader är så otroligt störande, irriterande och jobbigt. Så nu när den är borta är rena befrielsen, haha!

Skolan fortsätter och det rullar på ganska bra. Efter skolan idag åkte jag hem till W med några killar i  min klass. Vi hoppade för det mesta studsmatta men spelade också lite Wii - vilket jag var extremt dålig på. Sen så kom F och S utklädda till några slags påskkärringar, haha! Vi träffades bara en kort stund innan jag åkte hem.

Nu sitter jag här hemma och har precis ätit en tomat., Haha! Börjar nästan bli ett tomatfreak. Ikväll ska jag försöka plugga lite matte och titta på Dans videon från min show. Resten av kvällen är oklar, men jag tror det blir datan, TVn eller studsmattan. 

Tack och hej, Leverpastej! (hah, töntvarning ?)

Här kommer också lite bilder från London;

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0